Vásárlási tudnivalók


1. lépés:
Nézz körül a webshopban, válaszd ki a neked tetsző terméket. Ellenőrizd a színt és méretet majd tedd a kosaradba! Ha van érvényes kuponod, a megfelelő mezőben megadhatod a számát.

Minden termékünk elérhető a webshopban, ha aktív a KOSÁR funkció, tehát vásárolható, Partenerinkél raktáron van.

2. lépés:
Regisztrálj adataid megadásával vagy lépj be korábban regisztrált adataiddal.
Kérjük, add meg az alábbi adatokat az online vásárlási folyamat megkezdéséhez. Fontos: ügyelj arra, hogy a megadott e-mail cím létező e-mail cím legyen, mert erre az e-mail címre küldünk majd egy levelet, aminek segítségével regisztrált felhasználóként bármikor beléphetsz rendszerünkbe, illetve a rendelésed visszaigazolása is erre a címre érkezik majd meg.

3. lépés, fizetési mód.


-Banki átutalás (vagy OTP személyes befizetés)
-Bankkártyás fizetés

UTÁNVÉTre sajnos már nincs lehetőség a webshopban. Az utóbbi időben felszaporodott az utánvétes csomagjaink át nem vétele.

Ez azért is bosszantó azon túl hogy jelentős anyagi károkat okoz (1390 ft/csomag), hogy más idejét, rendelését toljuk el ezek miatt.


Elnézést kérünk azoktól a vásárlóinktól, akik becsülettel átvették a megrendelt termékeket és ezentúl nem tudnak ezzel a fizetési lehetőséggel élni.

SZÁLLÍTÁS IDŐ

A termékek szállítási ideje általában 15-20 munkanap. ('Rendelhető' jelölés)

Raktáron lévő termékek esetén 1-3 munkanap. ('Raktáron' jelölés)

Kérlek, ezt mindenképpen vedd figyelembe a rendelés leadásakor!

 

Amennyiben nincs lehetőséged a szállítási idő kivárására, kérjük NE rendeld meg a terméket!

 



4. lépés:
Számlázási cím megadása,amennyiben ez eltér a postázási címtől.
A megrendelés elküldéséhez az Általános szerződési feltételeket mindenképpen el kell fogadnod, enélkül nem tudsz továbblépni. Mindenképpen olvasd el, mit fogadsz el, kattints az Általános Szerződési Feltételekre!

5. lépés:
"Megrendelés véglegesítése"

A rendelésedről minden esetben kapsz egy visszaigazoló e-mailt, amiben a megrendelés számára kattintva erősítheted meg, ill. bármikor ellenőrizheted a rendelésed. Ha nem érkezett meg,ellenőrizd spam mappád is!!!

 

Ha ott sem találod, akkor valószínű, hogy hibásan adtad meg az e-mail címed. Ebben az esetben kérlek küldj egy e-mailt erre a címre és mi javítjuk is a hibát: aminda.fashion@gmail.com

6. lépés:
Kérjük, a megadott számlaszámra utald át Nekünk, vagy személyesen fizesd be bármelyik OTP fiókban a rendelt termék(ek) árát.
Vagy fizess bankkártyával!

Amint jóváíródott az utalásod (vagy befizetésed) mi azonnal megkérjük a külföldi beszállítónkat a csomag feladására!



7. lépés:

Várod a csomagod! :)
Ha bármilyen kérdésed lenne, írj Nekünk a kapcsolat menüpont alatt, vagy Facebook-on,
esetleg az aminda.fashion@gmail.com email címen.

Bővebben itt olvashatsz a vásárlásoddal kapcsolatos információkról: https://aminda.hu/shop_help.php