Fizetés és szállítás

 

 A csomagok kiszállítását a DPD futárszolgálat és a Magyar Posta végzi!

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8-tól 18 óráig, de legkésőbb 48 órán belül történik.

Megrendelés leadására a hét minden napján 0-24 óráig van lehetőség.

Az elállásra vonatkozó részletes információkat az Általános Szerzősi Feltételek menüpontban találod!

 

 

Szállítási díjak:

0-19.999 Ft-ig                                   990,-

 

15.000 Ft felett                                 ingyenes

 

Fizetési módok:


1.  Előre utalás: Kérlek,  3 munkanapon belül utald el a megadott számlaszámra a végösszeget!

Köszönjük!

Számlaszámunk:

Kuntárné Standor Ilona
OTP 11773470-00889289

 

UTÁNVÉT
Utánvétes fizetésre sajnos már nincs lehetőség webshopunkban, a tömegesen át nem vett csomagok miatt. Elnézést kérünk azoktól a vásárlóinktól, akik becsülettel átvették csomagjaikat és sajnáljuk, hogy ezentúl nem élhetnek ezzel a fizetési lehetőséggel.

 

2. Bankkártyás fizetés:

Mi az a Borgun? És miért pont ők?

A Borgun már több évtizede kulcsszereplő az izlandi bankkártya piacon.

A világon egyedülállóan fejlett a bankkártya elfogadás ezen a Magyarország méretű szigeten: az összes fizetési tranzakció 98,5%-a kártyával történik.

És ez nem pusztán statisztika, hanem valóság. :)

 

 

 

 

Borgun Bankkártyás fizetés és Adatvédelmi nyilatkozat

 


1. Reklamációs csatornák, reklamációk kivizsgálásának határideje
A Vásárló hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásból adódó károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Vásárló kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vásárló hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja és lehetőségeihez mérten kezeli.
Amennyiben a termékünkkel vagy szolgáltatásunkkal kapcsolatosan reklamációval élne, akkor forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz írásban: e-mail-en ( aminda.fashion@gmail.com). Az írásos reklamációt minden esetben kivizsgáljuk. A panaszra a választ a kézhezvételétől számított legkésőbb 30 napon belül megküldjük.


2. Választható fizetési módok megjelenítése - Fizetési módok és feltételek
Bankkártyás online fizetési rendszer
A Vásárló a szolgáltatások ellenértékét elektronikus úton, bankkártyával, a megrendelés nyugtázásakor teljesíti. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

 

 

1) A bankkártyával való fizetés a Borgun szerverén keresztül történik erős (128 bites) SSL technológiával kódolt weboldalon keresztül, így az Ön banki adatai garantáltan nem kerülnek illetéktelenek tudomására az Interneten keresztül. A bankkártyával történő fizetési mód választása után a Vásárló átirányításra kerül a Borgun biztonságos honlapjára, ahol a kártyabirtokos megadja a bankkártya adatait így azok sem a Aminda Webshop, sem más illetéktelen személy birtokába nem juthatnak.

 

2) A Szolgáltató megrendelés során keletkezett és birtokába jutott adatokat tárolja, azaz a kártyabirokos vagy megrendelő nevét kizárólag a kártyabirtokos által engedélyezett tranzakció végrehajtása céljából használhatja fel. A Szolgáltató a tranzakció során keletkezett egyéb más adatokkal nem rendelkezik.

 

3) A Vásárló hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásból adódó károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Vásárló kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vásárló hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja és lehetőségeihez mérten kezeli.

 

4) Hibás összeg megadásából eredő problémák kezelése Amennyiben a Vásárló az igénybe vett szolgáltatás árát meghaladó összeg kifizetését kezdeményezte, ebben az esetben ezt írásban (e-mailben: aminda.fashion@gmail.com) a Szolgáltató felé kell jelezni. A levélnek tartalmaznia kell a túlfizetés összegét, idejét és a tranzakció számát. A Szolgáltató a túlfizetés tényét a bejelentést követő 15 napon belül kivizsgálja és amennyiben a követelést jogosnak ítéli, úgy kezdeményezi az túlfizetett összeg jóváírását. A vizsgálat eredményéről a Vásárlót

tranzakcióban megadott e-mail címen) írásban tájékoztatja. Amennyiben a Vásárló az igénybe vett szolgáltatás áránál kevesebb összeg kifizetését kezdeményezte, akkor a Szolgáltató írásban (a tranzakcióban megadott e-mail címen) értesíti a Vásárlót az észlelet különbözet tényéről, a követelt összeg nagyságáról, és az összeg kiegyenlítésének módjairól. Amennyiben a követelt összeg kiegyenlítése 8 napon belül nem történik meg a Vásárló részéről, úgy az igényelt szolgáltatás teljesítésétől a Szolgáltató eláll, a már befizetett összeget a bankköltségek levonása után 15 napon belül jóváírja.

 

5) Az elfogadható bankkártya típusok: VISA, MAESTRO és MASTERCARD

 

6) A bankkártyás fizetési ellenérték Forint devizanem alapon kerül teljesítésre.


Elfogadott bankkártyák megnevezése
Az elfogadható bankkártya típusok: VISA, MAESTRO és MASTERCARD


Bankkártyás fizetés pontos menete
Szerződési Feltételek elfogadása A Szerződési Feltételek Vásárló által történő elfogadása a vásárlás illetve szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A Feltételek elfogadásának minősül, ha Vásárló a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi.
A rendelés, vásárlás menete: A kiválasztott termékre kattintva Vásárló kiválaszthatja a rendelni kívánt terméket. Ezután a „Megrendelés'' gomb megnyomása után egy összesítő fog megjelenni a megrendelt termékekről és azok áráról, ami még ekkor természetesen szabadon módosítható. A „Tovább'' gomb megnyomása után válassza ki a fizetési módot, majd adja meg a szállítás címét, ahova az árut kéri. A rendszer automatikusan generálja a szállítási díjat, amelynek összege rendelése végösszegéhez adódik. Végül az utolsó oldalon ellenőrizheti az összes adatok, rendelést, majd a "Megrendel" gomb megnyomásával, elfogadja az üzleti és szállítási feltételeket (mellékelve a vásárlási szerződés). A szükséges ellenőrzés után a „Elküldöm a megrendelést” gombra kattintva adhatja fel rendelését, amelyről hamarosan egy automata  visszaigazoló e-mailt fog kapni a megadott e-mail címére.

 

 

 

 

 

 

Webáruház készítés