Vásárlási tudnivalók
1. lépés:
Nézz körül a webshopban, válaszd ki a neked tetsző terméket. Ellenőrizd a színt és méretet majd tedd a kosaradba! Ha van érvényes kuponod, a megfelelő mezőben megadhatod a számát.
Minden termékünk elérhető a webshopban, ha aktív a KOSÁR funkció, tehát vásárolható, Partenerinkél raktáron van.
2. lépés:
Regisztrálj adataid megadásával vagy lépj be korábban regisztrált adataiddal.
Kérjük, add meg az alábbi adatokat az online vásárlási folyamat megkezdéséhez. Fontos: ügyelj arra, hogy a megadott e-mail cím létező e-mail cím legyen, mert erre az e-mail címre küldünk majd egy levelet, aminek segítségével regisztrált felhasználóként bármikor beléphetsz rendszerünkbe, illetve a rendelésed visszaigazolása is erre a címre érkezik majd meg.
3. lépés, fizetési mód.
-Banki átutalás (vagy OTP személyes befizetés)
-Bankkártyás fizetés
UTÁNVÉTre sajnos már nincs lehetőség a webshopban. Az utóbbi időben felszaporodott az utánvétes csomagjaink át nem vétele.
Ez azért is bosszantó azon túl hogy jelentős anyagi károkat okoz (1390 ft/csomag), hogy más idejét, rendelését toljuk el ezek miatt.
Elnézést kérünk azoktól a vásárlóinktól, akik becsülettel átvették a megrendelt termékeket és ezentúl nem tudnak ezzel a fizetési lehetőséggel élni.
SZÁLLÍTÁS IDŐ
A termékek szállítási ideje általában 15-20 munkanap. ('Rendelhető' jelölés)
Raktáron lévő termékek esetén 1-3 munkanap. ('Raktáron' jelölés)
Kérlek, ezt mindenképpen vedd figyelembe a rendelés leadásakor!
Amennyiben nincs lehetőséged a szállítási idő kivárására, kérjük NE rendeld meg a terméket!
4. lépés:
Számlázási cím megadása,amennyiben ez eltér a postázási címtől.
A megrendelés elküldéséhez az Általános szerződési feltételeket mindenképpen el kell fogadnod, enélkül nem tudsz továbblépni. Mindenképpen olvasd el, mit fogadsz el, kattints az Általános Szerződési Feltételekre!
5. lépés:
"Megrendelés véglegesítése"
A rendelésedről minden esetben kapsz egy visszaigazoló e-mailt, amiben a megrendelés számára kattintva erősítheted meg, ill. bármikor ellenőrizheted a rendelésed. Ha nem érkezett meg,ellenőrizd spam mappád is!!!
Ha ott sem találod, akkor valószínű, hogy hibásan adtad meg az e-mail címed. Ebben az esetben kérlek küldj egy e-mailt erre a címre és mi javítjuk is a hibát: aminda.fashion@gmail.com
6. lépés:
Kérjük, a megadott számlaszámra utald át Nekünk, vagy személyesen fizesd be bármelyik OTP fiókban a rendelt termék(ek) árát.
Vagy fizess bankkártyával!
Amint jóváíródott az utalásod (vagy befizetésed) mi azonnal megkérjük a külföldi beszállítónkat a csomag feladására!
7. lépés:
Várod a csomagod! :)
Ha bármilyen kérdésed lenne, írj Nekünk a kapcsolat menüpont alatt, vagy Facebook-on,
esetleg az aminda.fashion@gmail.com email címen.
Bővebben itt olvashatsz a vásárlásoddal kapcsolatos információkról: https://aminda.hu/shop_help.php